Treceți la conținutul principal

Și nu insinuați mereu că aș fi antisemit fiindcă am criticat cinci intelectualii, probabil evrei, care trăiesc în România.

 Ludo e un creier ascuțit, fost bun sionist, talentat până la măduva gândirii, cunoscător profund al gândirii judaice. El a fost înțeles și sprijinit de marii conducători ai judaismului român, ca Dr. Willy Filderman, Iacob Itzhak Niemirower, A. L. Zissu, ba și marele nostru înaintaș, d-nul Adolphe Stern, l-au apreciat. Presa sionistă l-a găzduit, banii organizațiilor l-au hrănit, din dragostea noastră el a putut să scrie liber și nesilit de nimeni. Astăzi el zace în Biblioteca Academiei Române, adună documente din viața social-politică a regimurilor trecute din România și le reactualizează prin falsificare crasă, pentru a obține CE ? Batjocura, murdăria, goliciunea amară a parvenirii. Ludo tipărește la Editura de stat tomuri groase, tone de otravă, câștigă averi din noroiul ce-l aruncă asupra trecutului românesc, noroi care personifică propria sa dramă. Asemenea decădere morală, ca evreu, mă doare. A ajuns Ludo un antisemit al propriului său neam, mai ordinar decât un A. C. Cuza. Că această treabă a făcut-o un Mihail Sadoveanu, un Arghezi, un Zaharia Stancu, ei cel puțin sunt « români ». Dar CE caută un EVREU în grajdurile lui Augias, iartă-mă Doamne, nici porcii nu-s în stare să-mi lămurească această șaradă neo-proletară ” —Alexandru Șafran Sursa https://www.wikiwand.com/ro/I._Ludo 

Astfel a fomulat Alexandru Șafran, un mare rabin, originar din România, un sfat înțelept adresat evreilor din România, ziși «români», în speță lui I. Ludo, cel care se specializase în romane pamflet întru denigrarea grosolană a regalității din România, în ciclul Paravanul de aur, Regele Palaelibus etc., după 1945 desigur.  Unii evrei nu trebuiau să se amestece în treburile românilor și mai ales să nu pună în discuție valorile și miturile acestora, mai ales când se cunoaște contribuția unora dintre evreii cu funcții politico-ideologice la distrugerea culturii românilor. Dacă au făcut-o sau o fac, să nu se mire nimeni că vor suporta consecințele, zic eu, adică contestarea de către oponenți a valorilor identitare și miturilor evreiești. Dacă Norman Manea, Alexandru Florian, Zigu Ornea, Andrei Oișteanu, Andrei Cornea tăceau ÎN ACEST DOMENIU, ar fi rămas înțelepți. Si taccuisses philosophus mansisses. Altfel, se pot aștepta să fie răsplătiți cu aceeași monedă. Adică să li se conteste valorile și miturile.» Sper că veți reciti ce scriu aici și veți înceta cu văicărelile despre eliminarea dv din cultura română. Vă cunosc foarte bine activitatea. Deci traducerile din Platon sunt ceva bun pentru cultura română. Dar activitatea dv publicistică din această revista este contrară valorilor mele, în prea multe cazuri. Vă pot face lista domeniilor unde nu sunt de acord cu Dv., dacă vă interesează. La asta m-am referit, nu la altceva. Nu vă tot victimizați inutil. Și nu insinuați mereu că aș fi antisemit fiindcă am criticat cinci intelectualii, probabil evrei, care trăiesc în România. Sărbători Fericite Dan Culcer

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dan Culcer. Ne conduc stârpiturile. O actualizare după Mihai Eminescu

Editorial pentru Asymetria.org Ne conduc stârpiturile. O actualizare după Mihai Eminescu De la „Icoane vechi și icoane nouă” la distorsiunile prezentului «post-național» „Ne conduc stârpiturile” – cuvintele acestea, afirmație violentă a lui  Mihai Eminescu într-un articol de decembrie 1877 din Timpul , au fost cândva considerate simple excese polemice, o înverșunare romantic-naționalistă. Astăzi însă, ele devin ecoul unei realități resimțite cu disperare, chiar dacă nu întotdeauna articulată limpede: România actuală pare condusă, și nu de ieri, de o clasă politică parazitară, culturalmente sterilă, moralmente colapsată, tehnocratic-incompetentă și cu instincte de colon servil. Nu doar că ne conduc stârpiturile , dar ele nici nu mai au nevoie să-și ascundă „caraghioșenia” sub pretexte doctrinare. În secolul lui Eminescu, această plebe de sus se legitimase prin liberalismul de paradă – o franceză stâlcită și o lustruială universitară. Azi, o face prin simulacrul digital al pro...

Dan CULCER, Manifest epistemologic pentru o inteligență artificială multipolară

  Dan CULCER: Manifest epistemologic pentru o inteligență artificială multipolară
(versiune 1.0 – program pentru eliberarea cognitivă a secolului XXI) I. PREAMBUL Inteligența artificială a devenit una dintre forțele definitorii ale civilizației contemporane. Dar ea nu este neutră. A fost creată, antrenată și reglată în interiorul unui ecosistem geopolitic, cultural și ideologic dominat de paradigme occidentale: individualism liberal, universalism progresist, capitalism digital, tehnocratism post-religios. Acest manifest nu propune o simplă critică, ci o reconfigurare epistemologică a inteligenței artificiale, în acord cu pluralismul real al lumii, cu multiplicitatea tradițiilor, culturilor și perspectivelor asupra adevărului, omului și vieții. O inteligență artificială multipolară nu este doar o chestiune tehnică, ci una etico-politică și civilizațională. II. PRINCIPII FUNDAMENTALE     1    Polifonia epistemică Nu există un singur centru al cunoașterii.
Un AI mu...

10 reguli ale propagandei de război,

 Lordul Arthur Ponsonby a fost un diplomat și politician britanic si a trait intre anii 1871-1946. Acesta a identificat 10 reguli ale propagandei de război, care sunt valabile si astăzi, la aproape 100 de ani de când au fost emise: Acestea sunt următoarele: 1. Nu vrem război, ci doar ne apărăm. 2. Celălalt este singurul responsabil pentru acest război. 3. Liderul adversarului nostru este rău și arată rău. 4. Noi apărăm un scop nobil, nu interese speciale. 5. Inamicul provoacă în mod intenționat atrocități; noi comitem doar greșeli. 6. Inamicul folosește arme ilicite. 7. Noi avem pierderi foarte mici, inamicul are pierderi mari. 8. Intelectualii și artiștii susțin cauza noastră. 9. Cauza noastră este sacră. 10. Cei care se îndoiesc de propaganda noastră sunt trădători.