Treceți la conținutul principal

Dan Culcer, Franţa. O bandă de eunuci, păzitori ai Seraiului, angajați la Poarta Noului Ierusalim

 O bandă de eunuci, păzitori ai Seraiului, angajați la Poarta Noului Ierusalim

O bandă de eunuci, păzitori ai Seraiului, angajați la Poarta Noului Ierusalim, se străduiesc să incite, cu toate ocaziile, sub toate pretextele disprețul, ba chiar ura localnicilor, prin provocări din ce în ce mai nerușinate, doar pentru a-și motiva existența de stipendiați, de lefegii, pentru a putea beneficia, până la pensie și după, de soldele pe care li le asigură celor care îi slujesc ca „saianimi" (ca să folosim termenul tehnic lansat de Jacob Cohen) autoritățile unui mic stat din Orientul Apropiat, una din teocrațiile din zonă, Israel, sau ale unui stat vecin, iredent prin însăși ideologia care stă la baza constituirii sale. Statul Magyarorszag, în contururile sale actuale, există doar din 1919. Continuitatea constituțională, cu formele statale anterioare este imaginară, ideologică, nu juridică, ca monarhie fără monarh, condusă de un regent, apoi republică populară. Sistemul anterior a fost o monarhie dualistă austro-ungară, care a dispărut ca stat.

Lefegiii unui stat străin acționează sub emblema Guvernului României

Acești saianimi (evrei sau maghiari) sunt agenți de influență plasați în posturi de tip sinecură, lefegii unui stat străin, care acționează pe teritoriul României sub acoperire. Adică, de pildă, în cazul evreilor, folosesc emblema Guvernului României, denumirea de Institut Național și porecla de Elie Wiesel, numele unui evreu de cultură maghiară din Sighet, laureat al Premiului Nobel, nu se știe pentru ce (căci însăilările sale ficționale nu sunt nici literatură, nici mărturie, ci ideologie literaturizată, ca pe vremea realismului socialist). Insul s-a născut la Sighet, oraș despre care, pe situl unei instituții care-i poartă numele, se scrie, într-o totală aproximație, că în 1928 „avea o majoritate evreiască de 38,6%". Termenul de majoritate pare să aibă un alt sens, în limba redactorilor    , decât în limba română.

Legile impuse, dedicate stârpirii „antisemitismului" sunt legi de cenzură

Alte Înalte Porți, situate la Vest sau la Est, Statele Unite ale Americii, Franța, Germania, Rusia, practică față de români și față de autoritățile marionete ale acestui stat colonizat, aceeași politică împănată cu momeli și amenințări, precum se împănează fripturile cu căței... de usturoi. Toți vor să impună în România o agendă politică.  Ea le va permite să ne mențină țara în acest statut de semi-colonie sau chiar de colonie, în anumite zone ale vieții economice, sociale și politice. Va trebui să-i numim pe toți acești lefegii, nu ca să alcătuim doar o nouă listă neagră (de care se teme un activist al corectitudinii politice, Laszlo Alexandru), precum cele care circulă pe Internet și prin caietele de școlari sârguincioși ale unor patrioți de strânsură și de ocazie, ci pentru a indica clar cine ne sunt dușmanii, pentru a-i neutraliza. Legile impuse de acești lefegii, de tipul legilor sau proiectelor de legi dedicate stârpirii „antisemitismului" sunt de fapt legi de îngrădire a libertății de opinie, legi de cenzură. Din principiu, sunt împotriva oricărei cenzuri, sunt pentru eliminarea tuturor legilor de acest tip din arsenalul juridic al României și pentru redefinirea urgentă a priorităților naționale.

Statul român este condus de trădători, de agenți străini sau de iresponsabili

Minoritatățile evreiască și maghiară din România nu sunt în pericol în niciun fel, din nicio direcție. Dar insistența cu care se evocă, de către pseudo-lideri comunitari, pericole inexistente (îmi) produce o saturație simbolică. Dimpotrivă, acestor comunități li se acordă într-o anumită presă main-stream o importanță și o atenție exagerată, față de ponderea lor demografică și socială reală. Statul român, condus acum de trădători, de agenți străini sau de iresponsabili, le oferă acestor minoritari posibilitatea subvenționată de a construi instituții al căror discret scop este - culmea! -, slăbirea sau disoluția statalității românilor. Mă refer, printre altele, la insituția clujeană numită Institutul pentru Studierea Problemelor Minorităţilor Naţionale.

Ambasadorii au fost trimiși în România pentru a reprezenta intereselor americanilor în general, sau doar ale unor evrei, americani sau nu?

Intervențiile unor ambasadori ai S.U.A., în ultimele decenii, mai ales evrei declarați, în politica internă a României, prin presiuni, manifestările publice ale unor astfel de ambasadori, sub formă de vizite în sinagogi, de pildă, de întâlniri cu membri ai comunității evreiești din diferite zone, sunt semnele unui tratament preferențial, dar și a unui tratament discriminatoriu față de restul populației României, o adevărată activitate abuzivă, dincolo de limitele legale ale cadrului diplomatic. Se pune întrebarea dacă acești ambasadori au fost trimiși în România pentru a reprezenta intereselor americanilor în general, sau doar ale unor evrei, americani sau nu. Am mai scris despre asta, nu insist. Intervențiile unor reprezentanți ai Ungariei au același scop destabilizator, atunci când sprijină ideologiile și eforturile secesioniste ale unor grupuri de maghiari ardeleni. Grav este că diplomația României, instituțiile guvernamentale ale României tolerează, cu o inacceptabilă supușenie, aceste comportamente nediplomatice, agresive sau subversive. Dincolo de aspectul juridic, imixtiunea unor pseudo-lideri comunitari (evrei sau maghiari) și a unor agenți de influență străini, sub pretextul luptei contra antisemitismului, contra fascismului sau împotriva pericolului deznaționalizării (la maghIari) etc., în gestiunea patrimoniului istoric și simbolic al memoriei românilor, este intolerabilă.

Agenții anti-românismului atavic sunt finanțaţi de statul român

Autorii unor opere cenzurate vreme de șase decenii în România comunistă-kominternistă, editați cu precauții rușinoase în epoca așa-zisului național-comunism, sunt din nou puși la index de către acești agenți ai anti-românismului atavic (adică din tată-n fiu, în cazul Florian). Ca patrioți evrei le pot înțelege motivațiile financiare și morale unor inși ca Alexandru Florian, M.M. Katz , Wexler și alții, dar nu văd nici un motiv ca activitatea lor să fie finanțată de statul românilor, România. Inexistența unui oficiu român independent, finanțat de statul românilor, ca parte a unui efort de protecție, complementar cu acela al serviciilor de informații, prin studierea activității generale a comunităților minoritare, sub unghi juridic, social, demografic, este o gravă carență organizatorică. Institutul pentru Studierea Problemelor Minorităţilor Naţionale, un institut bazat la Cluj, condus de activiști minoritari, are alte proiecte, de stimulare a activismului minoritar în scopuri dacă nu subversive, oricum nedeclarate, și nu acelea de a informa corect guvernul României în interesul global al populației.

Nu văd necesitatea toleranței față de activitatea contrară intereselor românilor, indiferent dacă ea se manifestă în interiorul țării sau în exteriorul acesteia. Iar printre interesele românilor se află, la loc de cinste, cultivarea unei memorii naționale necenzurate, complete și critice, pe baza unor criterii proprii, care nu pot să fie impuse de străini ci trebuie induse de necesitățile supraviețuirii și rezistenței naționale, în această etapă a istoriei noastre, când ne macină criza demografică, neocolonialismul, nivelarea globalizatoare a comercianților trans-frontalieri.

Gunoaiele politice și morale, extrase din națiunea română sunt responsabile pentru declinul demografic și pentru devalizarea României

Urmează să vedem apoi dacă mai există în România forțele patriotice coalizabile, necesare pentru a putea crea nu o nouă masă de manevră ci o masă critică, care să producă valul, tsunami de va fi nevoie, care va mătura de la cârma României toate aceste gunoaie politice și morale, lăsate pe țărm de valurile mai vechi ale unei pseudo-revoluții, despre care știm de două decenii și mai bine că a fost o lovitură de stat organizată și susținută de puteri (mai mult sau mai puțin imperiale) inamice României. Aceste gunoaie politice și morale, extrase din națiunea română prin manevre de recrutare (plasate în Parlamentul României), sunt cele care tolerează lefegii, ele însele formate din lefegii, dar mai ales participă activ, din 1990 încoace, la distrugerea economiei României, la transformarea românilor în slugi la străini, fiind responsabili pentru declinul demografic și pentru devalizarea României.


Prin urmare:
📌 A afirma că Wiesel creează un discurs literar menit să întărească o ideologie identitară (evreiască, memorială, sacralizantă) nu înseamnă că negi crimele, ci că refuzi monopolul moral asupra interpretării lor.

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dan Culcer. Ne conduc stârpiturile. O actualizare după Mihai Eminescu

Editorial pentru Asymetria.org Ne conduc stârpiturile. O actualizare după Mihai Eminescu De la „Icoane vechi și icoane nouă” la distorsiunile prezentului «post-național» „Ne conduc stârpiturile” – cuvintele acestea, afirmație violentă a lui  Mihai Eminescu într-un articol de decembrie 1877 din Timpul , au fost cândva considerate simple excese polemice, o înverșunare romantic-naționalistă. Astăzi însă, ele devin ecoul unei realități resimțite cu disperare, chiar dacă nu întotdeauna articulată limpede: România actuală pare condusă, și nu de ieri, de o clasă politică parazitară, culturalmente sterilă, moralmente colapsată, tehnocratic-incompetentă și cu instincte de colon servil. Nu doar că ne conduc stârpiturile , dar ele nici nu mai au nevoie să-și ascundă „caraghioșenia” sub pretexte doctrinare. În secolul lui Eminescu, această plebe de sus se legitimase prin liberalismul de paradă – o franceză stâlcită și o lustruială universitară. Azi, o face prin simulacrul digital al pro...

Dan CULCER, Manifest epistemologic pentru o inteligență artificială multipolară

  Dan CULCER: Manifest epistemologic pentru o inteligență artificială multipolară
(versiune 1.0 – program pentru eliberarea cognitivă a secolului XXI) I. PREAMBUL Inteligența artificială a devenit una dintre forțele definitorii ale civilizației contemporane. Dar ea nu este neutră. A fost creată, antrenată și reglată în interiorul unui ecosistem geopolitic, cultural și ideologic dominat de paradigme occidentale: individualism liberal, universalism progresist, capitalism digital, tehnocratism post-religios. Acest manifest nu propune o simplă critică, ci o reconfigurare epistemologică a inteligenței artificiale, în acord cu pluralismul real al lumii, cu multiplicitatea tradițiilor, culturilor și perspectivelor asupra adevărului, omului și vieții. O inteligență artificială multipolară nu este doar o chestiune tehnică, ci una etico-politică și civilizațională. II. PRINCIPII FUNDAMENTALE     1    Polifonia epistemică Nu există un singur centru al cunoașterii.
Un AI mu...

10 reguli ale propagandei de război,

 Lordul Arthur Ponsonby a fost un diplomat și politician britanic si a trait intre anii 1871-1946. Acesta a identificat 10 reguli ale propagandei de război, care sunt valabile si astăzi, la aproape 100 de ani de când au fost emise: Acestea sunt următoarele: 1. Nu vrem război, ci doar ne apărăm. 2. Celălalt este singurul responsabil pentru acest război. 3. Liderul adversarului nostru este rău și arată rău. 4. Noi apărăm un scop nobil, nu interese speciale. 5. Inamicul provoacă în mod intenționat atrocități; noi comitem doar greșeli. 6. Inamicul folosește arme ilicite. 7. Noi avem pierderi foarte mici, inamicul are pierderi mari. 8. Intelectualii și artiștii susțin cauza noastră. 9. Cauza noastră este sacră. 10. Cei care se îndoiesc de propaganda noastră sunt trădători.